Informații generale despre rambursări și returnări
Politica noastră de rambursări și returnări este 14 de zile. Dacă au trecut 14 de zile de la achiziția dvs., nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau de o dovadă de cumpărare.
Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:
Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau îi lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare
Rambursări
După ce returnarea este primită și inspectată, vă vom notifica că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom informa cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dumneavoastră.
Dacă este aprobată, atunci rambursarea va fi procesată, iar un credit va fi aplicat automat pe cardul dvs. de credit sau pe metoda inițială de plată, într-un anumit număr de zile.
Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Pentru produsele returnate uzate, deteriorate, fara ambalaj, etc. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a percepe o taxa pentru readucerea lor in starea initiala.
Rambursări întârziate sau lipsă
Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați-vă din nou contul bancar.
Apoi, contactați compania de carduri de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este postată oficial.
Apoi, contactați banca dumneavoastră. De multe ori există o perioadă de timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la info@mycenter24.ro.
Schimburi
Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă doriți să îl schimbați cu un articol identic, trimiteți-ne un e-mail la info@mycenter24.ro.
Retururi de expediere
Pentru a returna produsul, vă rugăm a ne contacta înainte de expediere.
Costurile de expediere sunt suportate de cumparator și nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de returnare va fi dedus din rambursarea dvs.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul schimbat să ajungă la dumneavoastră poate varia.
Dacă returnați articole mai scumpe, puteți lua în considerare utilizarea unui serviciu de transport cu urmărire sau achiziționarea unei asigurări de transport. Nu garantăm că vom primi articolul returnat.
Retur gratuit prin easybox
Dacă doriți retunarea gratuită prin easybox, vă rugăm urmați instrucțiunile Retur gratuit prin easybox.
Aveți nevoie de ajutor?
Contactați-ne la info@mycenter24.ro pentru întrebări legate de rambursări și retururi.