Întrebări frecvente

Ai nevoie de ajutor? Aici poți găsi cele mai frecvente întrebări. Dacă nu găsești un răspuns mai jos, te rugăm să ne contactezi.

Întrebări legate de comanda

După ce ai adăugat un produs sau mai multe produse în coșul de cumpărături, poți verifica coșul dând clic  sus în dreapta paginii. În pagina aceasta poți apoi să și alegi metoda de livrare și să aplici un cupon. Dă clic pe Continuă cu finalizarea comenzii pentru a ajunge pe pagina finalizării. Introdu toate datele necesare (câmpurile obligatorii sunt marcate cu o steluța *)
Dorești livrarea la o altă adresa? Bifează Livrezi la o altă adresa? și se vor deschide câmpurile pentru introducerea unei alte adrese de livrare.

Deocamdată ai două posibilități de a plăti: Ramburs și  Transfer bancar direct. Integrarea cardului online este încă în lucru. Dacă ai ales Transfer bancar direct, găsești după încheierea comenzii precum și în mail-ul de confirmare detaliile contului nostru bancar. După intrarea banilor in contul nostru, vom expedia comanda imediat.

În timpul finalizării poți alege din listă curierul pe care îl dorești. In dreptul numelui fiecărui curier apare valoarea taxei de transport.
Atenție: Momentan nu oferim transportul prin posta romana!

Produsele cu Livrare in 7-9 zile pot fi precomandate. Le vom include in următorul nostru import (de obicei, săptămânal).
Atenție: Momentan poate dura si ceva mai mult.

Daca dorești sa primești factura pe firma, trebuie doar sa completezi câmpurile respective in cursul finalizării. In cazul in care NU dorești factura pe firma, te rugam sa lași câmpurile libere.

Întrebări legate de retur

În cazul in care dorești să returnezi un produs, te rugam să ne contactezi.
Retururile neanunțate sau cele cu ramburs vor fi refuzate!

Taxele de expediere vor fi achitate de cumpărător.