0723-379.742

Transport gratuit pentru comenzi de peste 300 lei

info@mycenter24.ro

Întrebări frecvente

Ai nevoie de ajutor? Aici poți găsi cele mai frecvente întrebări. Dacă nu găsești un răspuns mai jos, te rugăm să ne contactezi.

Întrebări legate de comanda

Comenzi și livrare

După ce ai adăugat un produs sau mai multe produse în coșul de cumpărături, poți verifica coșul dând clic  sus în dreapta paginii. În pagina aceasta poți apoi să și alegi metoda de livrare și să aplici un cupon. Dă clic pe Continuă cu finalizarea comenzii pentru a ajunge pe pagina finalizării. Introdu toate datele necesare (câmpurile obligatorii sunt marcate cu o steluța *)

Dorești livrarea la o altă adresa? Bifează Livrezi la o altă adresa? și se vor deschide câmpurile pentru introducerea unei alte adrese de livrare.

 

Ai trei posibilități de a plăti: Ramburs, Plata cu cardul online  și  Transfer bancar direct. Dacă ai ales Transfer bancar direct găsești după încheierea comenzii precum și în mail-ul de confirmare detaliile contului nostru bancar. După intrarea banilor in contul nostru, vom expedia comanda imediat.

În timpul finalizării poți alege din listă curierul pe care îl dorești. In dreptul numelui fiecărui curier apare valoarea taxei de transport. Taxa de transport afisata este valabila pentru localitatile aflate in aria de acoperire a respectivului curier si include taxa de ramburs.
Atenție: Momentan nu oferim transportul prin posta romana!

Produsele cu Livrare in 7-9 zile pot fi precomandate. Le vom include in următorul nostru import (de obicei, săptămânal).
Atenție: Momentan poate dura si ceva mai mult.

Daca dorești sa primești factura pe firma, trebuie doar sa completezi câmpurile respective in cursul finalizării. In cazul in care NU dorești factura pe firma, te rugam sa lași câmpurile libere.

În pagină Contul meu puteți poți verifică și edita adresa de facturare sau de livrare. (Contul meu → Adrese)

Dacă un produs nu se află pe stoc dar poate fie precomandat, vei găsi tag-ul Livrare în 7-9 zile pe pagina produsului. După ce ai plasat comanda pentru acest produs, îl vom include în următorul import.

Dacă dorești să schimbi sau anulez o comandă, poți intra în pagina Contul meu → Comenzi și să anulezi mai întâi comanda. Apoi plasează o comandă nouă cu produsele dorite.

Întrebări legate de retur

Retururi

În cazul in care dorești să returnezi un produs, te rugam să ne contactezi prin formularul de retur.
Retururile neanunțate sau cele cu ramburs vor fi refuzate!

Returul prin easybox este gratuit. Altfel taxele de expediere vor fi achitate de cumpărător. 

Te rugăm să ne contactezi. Vom expedia imediat produsul corect și-l vom prelua pe cel greșit, fără costuri suplimentare pentru tine

Citește aici toată Politica de rambursări și returnări.

Transport gratuit

Pentru comenzi de peste 300 lei

Retur simplu

Garanția returnării în termen de 14 zile

Plată online securizată

MasterCard / Visa